tirsdag 24. februar 2009

blank og fin!

NO HAR EG EIN NY BLOGG! Godt og få vekk alt rusket og alle skrivefeilane! No som det er ferien er det godt og ha ein blogg som man kan rable i mens regnet hølgjer ned ute! i dag har eg vert heime med søstra og vi har rydda og vaska litt her og der siden vi får beslk frå ålesung i kveld. sjølv om eg har allerede bestemt meg for at ditta blir den verste vinterferien i heile mitt liv, so skal eg prøve og ikkje gjære da surt for alle andre! No har eg nett skjekka nettbyen, og vurdera og dra ræva opp på treningssykkelen for å trene litt, sjølv om eg trente i går og! viktige greie og halde kondisen! so no skal eg ordne med fargar og litt slekt og so skal eg sikkert gjennomføre tanken om å trene og!

-ka skal du i ferien?
-korleis, og kor ofte trenar du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar