søndag 1. mars 2009

ENDELEG!

endeleg har ålesundfolka reist!!! slitsomt og ha latsabba på besøk, og derfor har eg ikkje blogga heller... MEN no gjer eg deke ei lita ovesikt over ka som skjedde dinna veka: tirsdag kom dei, vaneleg dag, og slik blei onsdag og, dei berre satt inne og vi såg hancock(som btw er DRITBRA!)torsdag var eg ute og spelte litt fotball og sykla mens dei satt inne og spelte guitar hero og little big planet. fredag gjekk vi ut til svaneskjønna og grilla, men dei fekk vel eit annfall over at dei ikkje hadde spelt playstation på ein time, og vi måtte gå.. lørdag reiste vi til høyanger og bada, som faktisk var kjekt, men so vart dei små sutrete og ville ha mat, so vi kunne ikkje ve der heller so lenge.! ttil slutt reiste vi på nobel pizza og åt og so reiste vi og handla snop og for heim. eg valgte heldigvis og sitte i den bilen der ingen av dei var, derfor vart det ein herleg tur heim! no e dei reist og eg sitter her og høyre på sangen eg har sunge på i HEILE veka! Miley cyrus-the climb<3

ka syns du om sangen?¨
http://www.youtube.com/watch?v=NG2zyeVRcbs&feature=channel

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar