torsdag 5. mars 2009

torsdag 5.3

i dag var ein heilt greie dag. norsktimen var ei oppgåve og so skulle vi "omsette" nokon metaforar. Eg, june, marit og stine dramatiserte eit teit dikt og freit oss totalt ut for klassen!so var da engelsk, som faktisk er blitt kjekkare fordi bente har blanda inn kvernsteinsparken! gymtimen vart vi som vaneleg sure på sven fordi vi måtte gå tur i DAG OG! so eg, june, stine og marit bestemte oss for at ditta ikkje var gym og jogga derfor heile veien opp til toppen på kolgrov!! so sa sven at vi fekk eit pluss idag fordi vi var so flinke! etter skulen var eg, solbjørg, june, og martine atte på hyllestad og var på butikken og tulla rundt i gymsalen! so fekk vi kjeft av vaskedama! treninga begynte kl.17 og vi var alle klare. eg hadde selfølgelig druke ein heil boks med burn i ett og da endte med at eg vart dritkvalm på treninga! men eg syns ikkje den hjalp på energien! so reiste vi heim og solbjørg, stine og june satt på, vi satte av stine, so solbjørg og heilt ut til june som skulle hente tinga sine i bagasje rommet og fann sekken til solbjørg som ho hadde klart og glemme! so vi måtte snu, og kjøre opp til huset og gje den til ho.. no sitter eg her og skrive i håp om at nåken i da heile tatt kjeme til å lese da!

-ka har du gjort idag?

1 kommentar: