torsdag 12. mars 2009

torsdag 12.3

huff! i am a mess! eg gidde jo ikkje halde bloggen min gåande eg!*klask på meg då* og til deke som kansje lese bloggen min, deke syns sikkert den e teit og kjedelig og lese, for da syns eg sjølv.. men forbedring e på veg! idag har vert ein kjekke dag! i norsktimen var det gruppering og selfølgelig har eg, stine og june klart og sølrefor at ALLE lærarane har skjønt at dei ikkje skal sette oss saman! vi tyte,og tulla! du skulle berre visst kor kjekt vi har da heilt til lærarane trår te! og eg og stine, vi e jo so kjempe glad i kvarandre, men vi e som to gnista når vi e hypre og det endar med at den eina får den andre etterseg! engelsk timen var eg og marit på grupperommet aleine og "øva" til dei blinde polske skal komme. men selfølgelig ente da opp med at eg tegna på tavla og marit hadde latterkrampe! so kjem stne og skal leike blind, og da gjekk ikkje so bra, for da ente med at torsdag den 12.3 blei ein av dei få leike slostkampane! da starta med at eg satte ei bossbøtte(papirboss som eg trudde var heilt tom) på hode til stine,fordi ho skulle vere blind! men da eg ikkje hadde merka var at da låg to tyggisa oppi! heldigvis var dei ikkje borti stine sitt(vakre) hår, men det var likevel ein god nok grunn for stine til å lage krig! so hp prøvde og plante bøtta på mitt hode, men da gjekk eg ikje med på og eg blei låst ute av grupperommet..so vart da springing fram og til bake mellom alle klasseromma, og ingen tid til øving. da geniale var jo at eg tok med meg fotballen inn på grupperommet, låste døra, plaserte ballen perfekt sånn at når marit opna døra og stine kom fram i åpninga, sparka eg ballen og traff ho i låret! da eg ikkje såg var at ho hadde med seg balltreet! no høyres vi skikkelig voldlege ut, men da e vi jo ikkje! vi berre tulla! krigen endte med at eg fekk full seier og eit blåmerke! ditta e ikkje nåke eg finne på at eg vannt! june erklerte meg som vinner etterpå!! so var det gym, kjedele! so var det heim.. like kjedelig.. no nerda eg data og gleda meg til i måra då vi skal ha om puberteten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar