torsdag 19. mars 2009

volum maskara?

ei lita dtund sida eg blogga no då men.. No er det komt ut to nye typer volum maskara frå to forskellige merker; falls lash effect frå max factor, og colosal volume express frå mabeline new york. Men er det nokon av dei soom faktisk er so gode som folk vil ha det til? og kem e best? vel, eg har ikkje akkurat gjort ei 100% undresøking, men ettersom at eg har prøvd begge, so e mi beslutning at falls lash effect frå max factor er best! den ga flotte og lange vipper med godt volum, og det er virkelig ein maskara som ikkje legg seg på slutten av dagen! MEN, mabeline har vert flinke og maksaraen deira syns eg var god og, men fullt so bra volum merka eg ikkje.. men husk folkens! dette er er mine vipper! prøv den sjølv kansje, og gje ein beskjed om deka meining!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar