søndag 22. mars 2009

parafymer & Konkuranse!

ok, pengar strømmer inn, og det gjer parafymane og! men steike for eit utvalg!! so lure, lille meg skal lage ei topp liste over nåken gode/fantastiske parafymar som eg diggar! here it goes!

1.Ein småsterk, sexy parafyme som eg har sjøl er kyle monigue sexy darling! den e passe stærk lukt, og man blir fort forelska i den! den har ein svak sitrus lukt når den tas på med ein gang, so ikkje bruk for masse, då kan du fort bli lei den. ca. 235 kr.




2. eg elska denne parafymen her! nina ricci sitt røde "eple" er den beste lukta eg har kjent på ei god stund! du vil gå rundt og lukte på deg sjølv heile dagen! den har ei blandingslukt som verken kan beskrivast som stærk eller svak! men pga prisen satte eg den ikkje først, ca. 435 kr ..



3. Noami campbell sine parafymer er kansje kjente for å ikkje være so innmari stærke, men ikkje for svake for den del! denna parfymen "at nigth" er virkelig noko for seg sjølv! den har ei frisk lukt som du ikje blir lei av etter ei kort periode! den er virkelig egna for folk som liker og dufte friskt! prisen er grei, og den fell på rungt 235 kr den og.



det var dei eg har og annbefale hittil! men eg kjem med fleire gode råd når eg e komt so langt! håpar råda går etter råda mine, og so fekk eg ein liten ide her!
eg sette opp ein !!KONKURANSE!! sånn går da: Eg skal ha ein fjerde parafyme og annbefale! no vil eg att deke skal skrive ned favoritt-parafymen din ned i komentara, og so skal eg prøve den ut, og dømme litt! og den som innponera meg med eit strålande produkt, får (ikkje nåken stor premie då) eit makrame smykke og eit armebånd:) eg kårar vinner til 20.april! prøv og ikje berre skriv sånne "skjeldne" parafymar som eg må reise på danskebåten for å finne! LYKKE TIL!

3 kommentarer:

  1. LOVE by Lily Prune
    e veldig bra..
    Den har ein lett god lukt som sitte igjenn i rommet (A) Ein dusj er nok og ein luktar godt resten av dagen (H)
    Eg ekje helt sikker på prisen, men den e kjempe god!

    SvarSlett
  2. Alle de er veldig bra :D

    SvarSlett